Toimitusehdot

Verkkokauppa on etäkauppaa ja siihen pätevät etäkaupan säännöt. Noudatamme näitä sääntöjä toiminnassamme. Halutessasi voit tutustua säädöksiin sekä oikeuksiisi tarkemmin esimerkiksi Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilla. (avautuu uuteen ikkunaan)

Tilaaminen ja maksaminen

  • Verkkokaupassamme teet tilauksia ostoskorin avulla. Selaile kaupan valikoimaa ja lisää kiinnostavat tuotteet ostoskoriin. Tuotteiden lisääminen ei sido sinua mihinkään. Ostoskorin muokkaaminen (tavaroiden poistaminen ja määrien muuttaminen) on helppoa. Paina Ostoskori –painiketta ja tee haluamasi muutokset. Kun kiinnostavat tuotteet ovat ostoskorissa, voit syöttää yhteystietosi ja valita sekä toimitus- että maksutavan. Tilauksen yhteydessä asiakastietosi rekisteröityvät tietokantaamme, mutta voitte halutessanne ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme asiakastilin poistamiseksi. Rekisteröity asiakastili kuitenkin helpottaa tulevia tilauksia sekä säilyttää tilaushistoriasi.
    Kaikki verkkokauppamme hinnat on esitetty euroina ja ne sisältävät arvonlisäveron (24%).

    Safety Partners tekee parhaansa, jotta verkkokaupan tarjonta olisi virheetöntä ja ajan tasalla. Kaikesta huolimatta hinnoissa tai tuotekuvauksissa voi olla virheitä. Safety Partnersilla ei ole velvollisuutta myydä tuotetta virheellisellä hinnalla, mikäli hinta on huomattavasti yleistä hintatasoa alhaisempi.

  • Verkkokaupassamme maksun voi suorittaa seuraavilla maksutavoilla:
    Lasku: Klarna, Klarna Tili sekä lasku yritysasiakkaille. Verkkopankit: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Säästöpankki, POP Pankki, Aktia sekä Oma Säästöpankki  Luottokortit: Visa, Mastercard, American Express. Muut: Collector, MobilePay.
  • Verkkopankki-, luottokortti ja Collector-maksut tapahtuvat Paytrail Oyj:n kautta. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj [Y-tunnus: 2122839-7] yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Toimitus

  • Toimituskulut määräytyvät toimitettavan tuotteen painon mukaisesti (alkaen 6,90 €).
  • Toimituskuluihin vaikuttavat myös toimitustavat, joista asiakas valitsee itselleen sopivimman.
  • Joitakin tuotteita ei ole mahdollista toimittaa kaikilla toimitustavoilla. Tilauksen mahdolliset toimitustavat näkyvät tilausta tehdessä. Mikäli tilattujen tuotteiden suurempi määrä estää valitun toimitustavan, pidätämme oikeuden vaihtaa toimitustapaa ilman lisäkustannuksia parhaiten tilaukselle soveltuvaksi.
  • Tilausten arvioitu toimitusaika on 2-5 arkipäivää. Mikäli tuote on loppunut varastostamme, se joko toimitetaan jälkitoimituksena tai peruutetaan kokonaan tuotteen osalta.
  • Mikäli tuote halutaan tiettyyn päivään mennessä, ota yhteyttä Safety Partnersin asiakaspalveluun. Pyrimme toteuttamaan toimitusaikatoiveet parhaamme mukaan.
  • Safety Partners toimittaa tuotteita vain Suomeen. Toimitusajat ovat arvioita, eikä Safety Partners voi taata tuotteiden saapuvan perille ilmoitetussa ajassa. Safety Partnersista riippumattomia ja ennalta-arvaamattomia viivästyksiä voi ilmetä. Lopullinen toimitusaika riippuu tilattujen tuotteiden saatavuudesta sekä kuljetusyrityksen tehokkuudesta. Toimitusajassa tapahtuvista oleellisista muutoksista pyritään viipymättä ilmoittamaan asiakkaalle.

    Tilaus on myös mahdollista noutaa toimipisteestämme ma-to klo 10.00-17.00 ja pe klo 10.00-15.00 (ei arkipyhinä), os. Asessorinkatu 9, 20780 Kaarina.

    Palautukset

  • Asiakkaalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen/tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
  • Asiakkaan pitää tehdä vapaamuotoinen palautusilmoitus sähköpostitse tai puhelimitse Safety Partnersin asiakaspalveluun ENNEN tuotteen palauttamista.
  • HUOM! Mikäli lähetystä ei noudeta, eikä asiasta ole erikseen sovittu, Safety Partnersilla on oikeus pidättää palautettavasta ostosummasta aiheutuneet kulut.

  • Safety Partnersilla on oikeus perua tilaus, jos tilattu tuote on loppuunmyyty tai sen saatavuudessa on muita ylitsepääsemättömiä vaikeuksia. Tilauksen perumisesta ilmoitetaan asiakkaalle sähköpostitse mahdollisimman nopeasti.
  • Matkahuollon Lähellä-paketin sekä bussipaketin palautus tapahtuu samaan paikkaan, mistä tuote on noudettu. Asiakaspalautusilmoituksen jälkeen saat Safety Partnersilta palautuskortin, joka liimataan alkuperäisen osoitekortin päälle. Vie paketti noutopaikkaan, ja kerro virkailijalle sen olevan asiakaspalautus.
  • Postipaketti palautetaan mihin tahansa Postin konttoriin tai pakettiautomaattiin. Asiakaspalautusilmoituksen jälkeen saat Safety Partnersilta ohjeet palautukselle.
  • Pakettiautomaatista noudetun paketin palautukseen tarvitaan lokeron avauskoodi, joka on tekstiviestitse tulleessa saapumisilmoituksessa. Älä siis poista viestiä ennenkuin olet päättänyt pitää tuotteen.

Takuu- ja huoltoasiat

  • Takuu- ja huoltoasioissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme lisäohjeita varten.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

  • Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta lähetys voi kuljetuksen aikana vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto virkailijan läsnäollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee noutopaikassa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Reklamaatio

  • Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Safety Partnersin asiakaspalveluun sähköpostitse. Virheellinen toimitus palautetaan kuluitta Safety Partnersin antamien ohjeiden mukaisesti (kts. kohta ”Palautukset”). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Safety Partners palauttaa jo maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.

Ylivoimainen este (Force majeure)

  • Safety Partners ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Safety Partnersin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, lakoista,  viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Safety Partnersin toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Riitojen ratkaisu

  • Mikäli kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Rekisteriseloste

Rekisterinpitäjä:
Safety Partners Oy / Suomen Sammutinpalvelu
Y-tunnus 2286814-2
Asessorinkatu 9
20780 Kaarina

Rekisterin nimi:
Safety Partners asiakasrekisteri

Rekisterin tarkoitus:
Asiakassuhteen hoitaminen

Rekisterin sisältämät tiedot:
Henkilön etu- ja sukunimi, lähiosoite, postinumero, postitoimipaikka, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja salasana sekä muita tilauksen ja uutiskirjeiden toimittamiseksi tarvittavia tietoja.

Tietolähteet:
Asiakas syöttää tiedot itse

Rekisterinpitäjän yhteystiedot:
[email protected]

Asiakkaalla on oikeus kieltää suoramarkkinointi rekisterin tietojen kautta. Tiedot tallentuvat palvelimelle, jonne vain rekisteriasioita hoitavalla henkilöllä on käyttöoikeudet. Tiedot on suojattu käyttäjätunnuksella ja salasanalla.

Safety Partners turvakaupan tietosuojaseloste (GDPR)

Scroll to Top
0
Ostoskorisi
  • No products in the cart.