Ota yhteyttä

Soita meille

(+358) (0) 20 766 9890

Lähetä sähköpostia

posti(at)sammutinpalvelu.fi

Toimipisteemme

 Asessorinkatu 9
20780 Kaarina

Usein kysytyt kysymykset

Pyrimme toimittamaan kaikki verkkokaupassamme tehdyt tilaukset eteenpäin kuljetuspalveluun mahdollisimman ripeästi, 1-5 työpäivän sisällä, mikäli tuotetiedoissa ei erikseen ole mainittu pidempää toimitusaikaa.

Joskus tilaus voi kuitenkin viipyä matkalla meistä riippumattomista syistä. Kuljetuspalvelu on saattanut ruuhkautua (erityisesti kesäloma-ajat ja joulunalusaika), paketti on lajiteltu väärin tai – hyvin harvoin – se on ajautunut eri osoitteeseen tai kadonnut.

Useimmiten kuitenkin kyseessä on pieni viive: esimerkiksi, jos pakkaamossamme on kovasti kiirettä ja paketti lähtee meiltä kuljetuspalveluun viisi päivää tilauksen vahvistumisen jälkeen, ja toimitus perille asti vie vielä samat viitisen päivää, saattaa pakettisi tehdä matkaa uuteen kotiinsa jopa kaksi viikkoa.

Suosittelemme pitämään silmällä tilauksen yhteydessä saamasi seurantakoodin avulla paketin kuljetuksen edistymistä, ja ottamaan suoraan kuljetuspalvelun asiakaspalveluun yhteyttä, mikäli jotain näyttäisi menneen pieleen tai olet huolestunut.

Muissa tapauksissa – myös hyvin harvoin-, tilaamasi tuote on saattanut loppua varastoltamme yllättäen peräjälkeen tulleiden tilausten johdosta, joihin on kaikkiin sisältynyt samoja tuotteita. Tällöin joudumme tilaamaan varastontäydennystä ja usein odottelemaan muutaman viikon uuden lasti saapumista. Pyrimme aina ilmoittamaan tällaisista viiveistä suoraan asiakkaillemme!

Posti määrittelee paineistetut säiliöt ja pullot vaarallisiksi aineksi luokkaan 2: kaasut, eikä salli kuluttaja-asiakkaiden lähettää vaarallisten aineiden luettelon tuotteita Postin kyydissä.

Tämän vuoksi Matkahuolto hoitaa kaikki sammutintoimitukset meiltä asiakkaillemme, luotettavasti ja turvallisesti.

Mikäli havaitset ostamassasi tuotteessa vikaa, lakkaa välittömästi käyttämästä tuotetta ja ole meihin suoraan yhteydessä. Mikäli vika on silmämääräisesti havaittavissa, otamme mielellämme vastaan valokuvia, ja välitämme ne eteenpäin tuotteen valmistajalle tai tuote-edustajalle. 

Useimmissa tilanteissa vaihdamme tuotteen uuteen, mikäli tuotteen korjaaminen ei ole mahdollista tai takuukorjaaminen on tuotteen arvoon nähden huomattavan vaikeaa tai hintavaa.

Riippuu valmistajasta, tarvitsemmeko viallisen tuotteen takaisin. Annamme tähän liittyen ohjeet ollessasi meihin yhteydessä. Juuri saapuneen tilauksen pakkaus on hyvä säilyttää ainakin sen aikaa, että olet varmistanut tuotteen toimivuuden.

Säilytäthän hankkimiesi tuotteiden kuitit aina takuuajan läpi, mikäli joudut olemaan vaihto-oikeuden osalta meihin yhteyksissä. Ilman kuittia tai muuta selkeää todistetta ostotapahtumasta emme voi valitettavasti auttaa tuotetakuun osalta.

Useimpien myymiemme tuotteiden tuotetakuu on EU-lainsäädännön mukaisesti voimassa 2 vuotta ostotapahtumasta. Joissakin tuotteissa toteutuva pidempi takuu mainitaan erikseen tuotesivun lisätiedoissa.

Scroll to Top
0
Ostoskorisi
  • No products in the cart.